Sok ingeut lah baheula mah mani asa pangna wae,  eta waktu diospeks
gogorowokan dihareupen kampus nu di Dipatiukur, lamun ingeut ayeuna mah
hampura wae baraya da eta mah gejolak masa muda. he...he.....
U     N     P     A     D     U     N     P     A     D
UNPAD UNPAD UNPAD ITB JAYA he... he..... hampura sun.

nuhun,
Dani Ibrahim

                      roisz

                      <[EMAIL PROTECTED]        To:
urangsunda@yahoogroups.com
                      .com>                    cc:

                      Sent by:                 Subject:  Re: [Urang Sunda]
Unpad Undip
                      [EMAIL PROTECTED]

                      roups.com

                      30/05/2005 20:09

                      Please respond to

                      urangsunda

U N P A D, U N P A D
unpad unpad unpad unpad
kita bersatu

HIH teh sastra jurusan palebah mana kang?
Arab, Inggris, Jerman, Jepang

heu heu heu