Wa'alaikum salam wr. wb.,

Haturan neng Erina. Mangga urang sami-sami ngamumule budaya Sunda, ti ngawitan ajen inajen, pangaweruh, sistem ekonomi, politik jeung kamasyarakatan; basa, kasenian, lingkungan (makanan, pakaian, arsitektur, adat istiadat sapopoe), jeung sajarahna. Anu saena--anu luyu jeung kamanusaan (asana lolobana pisan kitu)--urang piara, urang kandelan jeung urang ronjatkeun sangkan bisa ngigelan jeung ngigelkeun jaman. Anu teu luyu kana kamanusaaan (upama aya tea mah) atawa anu katinggaleun jaman urang tinggalkeun atawa urang bebenah.

Hapunten, ieu pangbagea ti si kuring- minangka salah saurang moderator di ieu milist (kisunda)- rada telat. Moderator sanesna: Kang Hasan (mh), Kang Eko sareng Kang Kumincir. Mangga lajengkeun.

Sateuacanna, nyuhunkeun ijin, sim kuring seja ngabebenah basa Sunda anu dianggo ku salira. Sanes nanaon, ieu mah dina raraga silih asuh tea bae. Mangga dibeberan di palih handapna posting ti salira.

(Tarjamahan posting di atas):

Wa'alaikum salam wr. wb.,

Selamat jumpa lagi Neng Erina. Mari kita sama-sama memelihara budaya Sunda, mulai dari nilai-nilai, ilmu pengetahuan, sistem ekonomi, politik dan kemasyarakatan; bahasa, kasenian, lingkungan (makanan, pakaian, adat istiadat sehari-hari, arsitektur) dan sejarahnya. Yang baik daripadanya-yang sesuai denga kemanusiaan (rasanya sebagian sangat besarnya demikian)-mari kita pelihara dan kita berdayakan agar dapat mengimbangi dan memainkan kemajuan jaman. Yang tidak sesuai dengan kemanusiaan atau ketinggalan jaman mari kita tinggalkan atau kita perbaiki.

Mohon maaf, sambutan bahagia dari saya-sebagai salah satu moderator di milist ini (kisunda)- agak telat. Moderator lainnya di milist ini adalah: Kang Hasan (mh), Kang Eko, dan Kang Iskandar (Kang Kumincir). Silahkan dilanjut.

Sebelumnya, saya mohon ijin untuk memperbaiki basa Sunda yang Neng Erina gunakan. Bukan untuk maksud apa-apa, hanya sekedar saling mengasuh saja. Silahkan, perbaikannya di bagian bawah posting dari Anda yang saya reply ini.

salam,
manAR