From: netymartin [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Monday, August 15, 2005 12:10 PM
To: urangsunda@yahoogroups.com
Subject: Re: [Urang Sunda] DUNIA URANG SUNDA

Mangga wae atu bade kaluarmah nyalira cris,,ari ngaraos teu betahmah. teu aya
anu maksa,mung ulah malah ngiruhan janten pipaseaeun.

sarah emang orang mana dan tinggal dimana?
ortunya orang sunda?

nety

--- In urangsunda@yahoogroups.com, darlin ily <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> Ha ha sugan teh abdi wae .
>
> Hapunten nya sanes nyuengseurikuen .
>

> chris manfredin <[EMAIL PROTECTED]> wrote: ari helmi jalmi,
keresek, apa jojodog? naha nyarios
> teh meni ngacaprux pisan.... bangun hayang utah paku
> jeung silet.... he...he... he....
>
> --- subhan helmi <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>
> > Saya terjebak dalam kelam dan hitamnya miling list
> > urang sunda. Tolong kasih tahu caranya saya bertobat
> > (cara keluar dari milis urang sunda )?
> >
> > kasih info secepatnya.
> >
> > PLEASE DOOOOOOOOOOOOOOOONG AH [EMAIL PROTECTED]@@!!!!!

> > protection around
> > http://mail.yahoo.com

> http://www.yahoo.com/r/hs
>

> Komunitas Urang Sunda --> http://www.Urang-Sunda.or.id

> Culture Corporate culture Hawaiian culture Hispanic culture Jewish
culture Organizational culture

> [EMAIL PROTECTED]

Service.

http://uk.messenger.yahoo.com

Komunitas Urang Sunda --> http://www.Urang-Sunda.or.id

Yahoo! Groups Links

href="http://us.ard.yahoo.com/SIG=12hdpefts/M=320369.6903865.7846595.3022212/D=groups/S=1705013556:TM/Y=YAHOO/EXP=1124090057/A=2896110/R=0/SIG=1107idj9u/*http://www.thanksandgiving.com
">Help save the life of a child. Support St. Jude Children¿s Research
Hospital</a>.</font>