mun teu leupat mah..ijtihad teh keudah aya hukum na ti Al-quran
sareng hadist nu shoheh...ari pendapat nu teu aya dasar na mah teu
kenging...ngan sim kuring mah sok ngadangu..di urang mah sok aya nu
nyandak hadist..yen beda pendapat teh kenging..khilaf abdi teh hadist
na kumaha..ngan abdi teh pernah ngadangu deui..hadist eta teh teu
shoheh...ngan ku urang indonesia mah sok dianggo pisan..komo pas idul
fitri, nentukeun awal puasa,jeung sajabana...mun di pikiran ku sim
kuring mah...semakin banyak perbedaan maka semakin teu puguh
atuh...maeanya Rosul miwarang perbedaan pendapat..berarti membuat
umat nya terpecah pecah meureun...
--- In urangsunda@yahoogroups.com, jaka ekalaya <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Salam,
>
> Punten, ngiring ulubiung. Sapamendak sim
> kuring,sakaterang,  rupina dulur-dulur nu ngalakukeun
> BBD alias bom syahid teh, nyandak ijtihad sorangan.
> Ngacu ka hiji diktum, aranjeunna percanten, yen upami
> salah ge, anjeunna kenging 'hiji' pahala ku ayana
> parantos ber-ijtihad.
>
> Tah pami tos kitu, saha jalmina nu tiasa nyalahkeun
> 'pendapat'? Naon hakna urang pikeun maksakeun
> 'kapercayaan' urang kana hiji 'pendapat'?
>
> Nuhun,
>
> D Sepriyossa

Give at-risk students the materials they need to succeed at DonorsChoose.org!
http://us.click.yahoo.com/wlSUMA/LpQLAA/E2hLAA/0EHolB/TM