Ke Kang abdi nuju milarian bahan-bahan anu bade di
file keun, abdi oge tos "ngaracunan" para dosen UI di
SIMPAY supados seratan-seratanana perkawis kasundaan
disimpen dina file elektronik.

baktos,

mrachmatrawyani

--- Popeye Suyanto Satjadiguna
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>>   Kang Rachmat, alah geuning rupi-rupi nya? Sok ah
> Kang
>   dongengkeun deui... supados sim kuring langkung
> uninga. Aya  file-file na tiasa diakses ku internet
> teu Kang? Sim kuring teh nuju  jauh ti lembur, teu
> tiasa angkat ka UI.
>

>   Wassalam,
>   Popeye Satjadiguna
>

> ps: dupi "diakses" bahasa Sunda na naon nya?

> Telefonieren Sie ohne weitere Kosten mit Ihren
> Freunden von PC zu PC!
> Jetzt Yahoo! Messenger installieren!

Just $16.99/mo. or less.
dsl.yahoo.com

Clean water saves lives.  Help make water safe for our children.
http://us.click.yahoo.com/CHhStB/VREMAA/E2hLAA/0EHolB/TM