Kang Yosep, sakedik mairan..

Abdi sapagodos sareng Kang WAG, saleresna mah nu kieu teh kirang sae
dibewarakeun dina milis. Kahijina eta teh panginten rusiah kulawarga
Kang Yosep. Upami teu lepat aya kaidah (duka hadits duka naon) yen
naon-naon nu tos disumputkeun nu Pangeran, ulah diguar tanpa maksud.

Kaduana, langkung sae ka ahlina langsung da ieu teh sanes masalah
lalawora. Kasus Kang Yosep teh kedah ditingali ku ahlina boh hukum
agama boh tina hukum nagara urang.

Katiluna, milis teh mung rohangan maya. Dalah dikumaha oge moal tiasa
ngabantosan 'all out'. Langkung sae tepangan ustadz atanapi ka aparat
nu dipercanten. Atuh upami misalna percanten ka hiji jalmi di ieu
milis, langkung sae japri wae.

Punten Kang sanes bade mamatahan ngojay ka meri kumaha ieu mah mung
pamendak wae. Pomi ulah rengat galih cidra manah.

Baktos
Yudi