Ampun Ceu...ulah pisan ah! Omat nya da bageur!
Ieu bener made in sunda: bari lumpat saka lumpat
lampet...
Alus pisan eta kalimah...antik! Daek balakecrakan
direstoran Man Jaba..sumpah na oge!
Rada hese euy...ngucapkeunana oge komo mun macana
digancangkeun! sami teu sareng lumpat "tibeberetek"?
ngabecir?  Di pikir-pikir mah make basa sunda teh asa
leuwih romantis....hehe

kabayang mun ngaliwat hiji tempat nu ceuk batur ayaan
nu ngageugeuh...alias aya onom ceuk MJ mah! Tapi onom
na galak, ari onom MJ loba ocon...hehe

Punten oge MJ...nu penting mah ceuk Ibu popong mah
"NYENI" Sagalupa hal oge kudu nyeni...cenah! Teuing
tah hartina naon...sigana mah jero tah hehe

baktos,
PB