rampes....

Wilujeng tepang teh...nepangkeun abi silvi kawit ti bdg ayeuna nuju ngumbara di jkt... :-)

ane veriane <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
sampurasun
bade nepangkeun diri.
simkuring : veriane Sastradikara (nami aslina, ari pun
aki mah resep nyebatna ine..margi kecengannana
kapungkur namina inneke....(eh janten ngagosip,
punten.
mung saprak SD, janten ditambihan janten Ane Veriane
SAstradikara ku ibu guru,duka tah kumaha dongengna
mah, nu jelas ti ngawitan sd dugi ka kuliah janten
namina Ane Veriane S...harita mah teu ngartos yen eta
teh bakal janten masalah,matakna cuek wae....ari pek
janten maslah basa kedah ngadamel passport he3.

mangga teu langkung bade nyebat naon mah, ane : ine
atanapi veriane ge...asal tong nyebat lala..margi
pastina moal ngalieuk pami disauran.

lahir di bandung, 25 desember 1975 (tos
sepuh),...didamel mah sementawis di unpad janten
sekretariat tim bhpmn unpad.

pun biang aslina ti garut (ibuna ti sumedang, ramana
ti garut), pun bapak ti mana nya bingung
nyebatna...(ramana urang cimahi..ibuna urang jerman,
patepangna dimana mah teu terang..janten nami Veriane
teh dipasihan ti pun nini, margi supados siga urang
Jerman saurna.

mung aya nu lucu rama abdi mah teu tiasa nyarios
bahasa Indonesia kapungkurna, tiasana nyarios SUnda,B
Inggris sareng B Jerman.matak kapungkur abdi ge teu
tiasa nyarios Indonesia,dumeh di bumi pun rama
nyariosna SUnda wae,sareng b inggris.ayeuna mah tos
tiasa bahasa Indonesia(meni sombong nya tiasa nyarios
bahasa Indonesia..dumeh sesah ti kapungkur nyarios b
indonesia teh.

abdi tertarik ngiringan komunitas ieu dumeh abdi sok
ngaos artikel2 nu dikintunkeun ku kang oman abdurahman
ka email abdi, teras sering ngaos oge artikel teras
komentar2 tinu sanesna.

ngiring bingah tiasa silaturahmi sareng sadaya nu aya
dina komunitas ieu.

wilujeng ngajalankeun ibadah puasa,mugia dipaparin
berkah sareng karunia ti allh swt.amin

Veriane Sastradikara

http://mail.yahoo.com

Stay in the know. Pulse on the new Yahoo.com. Check it out. __._,_.___

Komunitas Urang Sunda --> http://www.Urang-Sunda.or.id

Culture change Corporate culture Cell culture
Organization culture Tissue culture

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured

Kirim email ke