punten ah ieu mah ukur nyarioskeun pangalaman keur leutik,
di lembur kuring, guru agama (ustadz, kiyaina) asa jarang pisan ngajarkeun kumaha carana kuring hirup nu islami di masyarakat, kumaha carana ngajenan batur. lolobana mah ukur sangkan bisa maca Qur'an bari jeung teu dibere nyaho naon hartina, jadi ngaji ukur ngaran. ukur sina bisa (punten) jungkel-jumpalit sholat bari teu dibere nyaho keur naon urang solat.

dh

On 9/28/06, ane veriane <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

--- Budhi Setiawan <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Asana, kuring teu pati apal kana hadist, Rassullah
> oge ku cara dakwah ku
> paripolah hasilna leuwih nyugemakeun. Naha urang
> Jepang nu lain Islam
> bisa kitu ? Hiji konci nu dicepeng ku maranehna teh
> nyaeta REINKARNASI.

justru abdi ge rada heran, salami abdi sakola teras
eringkali ngalongok sepuhdijerman, abdi ge sering
tumars kitu ka sepuh, naha nya asa langkung agamis
didieu daripada di indonesia,padhaal komo angkatan
abdi mah seuseueurna ajaran anu dianutna agnostik,
tapi aduh sadidinten teh silih belaanana sareng
rerencagnan, silih tulungna sareng rerencangan, silih
pataros pami patepang...tos sesah di bandung mah

pami enjing2 jalan2 dipayuneun apartemen, teras urang
patepangsareng jalmi padahal teu kenal2 acan, harita
abdi apartemennya di bilangan paris 13....eh masih
keneh kersa naros..bonjour..(wilujeng enjing pami di
urang mah)

Culture change Corporate culture Cell culture
Organization culture Tissue culture

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured