Ngabandungan issue ieu abdi gaduh tilu titik;
1. Ayana jisim Ahmadinejad janten hiburan sareng
panggugah sumanget kana kasederhanaan sareng kajujuran
Islami. naha bade aya pangaruh kana masyarakat Islam
dunya mah nya duka teuing...
2.Ngabandingkan kaayaan sareng cara di kantor BI
sareng zaman Umar nin Abdul Azis, nya etamah henteu
"apel ka apel". tebih tina konteks.
3.Kanyataan anu titiasa dibantah sareng dibasmi, komo
dinagara diurang mah, jalmi ditingal ngan diluana . Di
lebetna mah teu paduli kumaha engke. Soklah Katua
parte anu maen awewe, simpenan Bapa2 di Tretes,
Bandung, Puncak,jrrd tapi ari aya pangaosan mah
...mani panghareupna..jeung loba naya ka Uztadz siga
nu heueuh...Al Munafikun ..Hypocrite...

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to: