mairan ah:
kang, upami tadi enjing2 ngadangukeun radio manajemen qolbu na aa gym,
dibahas isu ieu teh ku aa gym sareng ku teh Ninih na. Ngutip sakedik weh
ucapan aa, kirang langkung:

''Ini adalah cobaan buat kita semua. Melihat figur dan latar belakang daripada

ilmu milik Allah yang disampaikan. Kalau ingin mecari
figur ideal menurut anda sendiri silahkan cari figur-figur

yang lain. Karena yang ideal hanya milik Allah.

Abdullah Gymnastiar adalah seorang yang sedang belajar

Islam, dan akan terus tetap belajar...'' .

Teh Ninih na oge ngiring masihan komentar na radio tadi. Aranjeuna duaan
nuju di Kuala Lumpur pami teu lepatmah. Tah, saurna, insya alloh enjing shubuh
dibahas deui ku aranjeunna duaan, sareng naon2 nu janten latar belakang aa
berpoligami.

Mangga weh disimak na radio sewang-sewangan, atuh abdi nyalira insya alloh
bakalan memantau tina radio internet jerman
http://play.qommunityradio.de:8100/listen.pls

btw, kapungkur abdi pernah ditaros ku rerencangan tentang polygami. Nya saur
abdi teh,
polygami mah pan teu haram, janten pami dijalankeun sesuai syariat, nya sanes
aib sanes dosa.
Anu dosa mah zina. Ngan ari penomena ayeuna, geuningan di urang teh siga nu
beuki memaklumi
penomena perzinahan. Anu nikahna bari nuju burayut beuteung oge beuki dianggap
biasa, cenah.
Atawa meureun eta penomena menggugurkan bayi, jeung rea rea deui.

Tah, naha ari anu dihalalkeun, bet dianggap aib atawa dosa atawa munapik?
Pan upami dijalankeun sesuai syariat mah teu aya masalah kedahna. Kajaba mun
maksakeun pisan hoyong nambih tapi teu aya kamampuan, nya atuh emutan heula
sing leres.... ari
kinten2na teu acan tiasa adil mah tong ngajongklokkeun diri sorangan kana dosa.
Atawa hiji oge teu acan,
derrr tos hoyong dua, teu nalipak maneh hehehhee....

Btw janten emut anekdot ti ustad perkawis ieu.
Saurna teh:

Istriku...

jika engkau bumi, akulah mentari

aku menyinari kamu, kamu mengharapkan aku

Ingatlah bahtera yang kita kayuh...

mentari menyinari bumi, ah silau...

tapi, aku ingat satu hal,

bahwa bukan hanya bumi yang disinari mentari.

jadi relakanlah aku menyinari planet lain menebar

sinarku, menyampaikan faedah adanya aku.

Karena itu sudah kodrati

jawabannya :

Suamiku......

Bila Kau memang mentari

Aku rela kau berikan sinarmu tuk planet lain,

Karena mereka juga butuh sinarmu.

Dan aku pun tak kan pernah kekurangan cahayamu

Tapi bila kau hanya sebuah lilin

Janganlah bermimpi menyinari planet lain

Kamar kitapun belum sanggup kau terangi

Berkacalah pada cermin disudut sana

Di tengah remang-remang cahayamu

Lihatlah siapa dirimu, mentari atau lilin

wassalam,
Apri - buzangerssssss............ hiji ge teu acan