Assalamu'alaikum Wr Wb

From: Maman Gantra wrote:
>"Ari eta, Kang, punten pisan: Akang nyusud ngeunaan Syiah atanapi Mazhab
>Jafariah ieu teh tunggal tina internet atanapi kumaha?"

Kang Maman Gantra, perkawis simkuring kumaha nalungitkna, memang heunteu murni
tina Internet, hal ieu oge parantos kabahas kusimkuring dina seratan anu
Judulna "Islam Jeung Pluralisme->cep Wirabuana" KLIK
http://groups.yahoo.com/group/urangsunda/message/108341 palih dieu :
------//-------
Kapungkur nalika nanjak dewasa, ngadangu Syi'ah téh ngeremet hayang numpes
kasalahan kaum Syi'ah, nyakitu pamadegan kulawarga simkuring ogé satadina mah
kitu. Lancek kuring, Adi jeung Adi Ipar kuring nalika nyantri di Ponpes Gontor
Ponorogo dituluykeun ka ISID (Institut Studi Islam Darussalam) Gontor, geus
dibéré ultimatum ku Pimpinan Pondokna, yén "Perbedaan Madzhab Ja'fariah
(Syi'ah) berbeda dengan Perbedaan antara Mazhab Imam Hambali, Maliki, Syafi'i,
Imam Hanafi (Sunni)", rujukan kitab karangan Ulama Syi'ah, méh wé euweuh, sok
sanajan aya mung sasiki cenah, jeung ulah dibaca kusantri, bahayaaa.. Mung anu
jadi Adi ipar kuring ayeuna (Muhammab Babul 'Ulum ngarana), ngeleyed keukeuh
peuteukeuh nalungtik Mazhab Ja'fari'ah (Imam Ja'far As-Shiddiq pami teu lepat
jangawaréng nana téh Nabi Muhammad saw), alusna tuluy dijieun Skripsi-na sok
sanajan kawates ku aturan ISID Ponpes Gontor Ponorogo, Jawa Timur.

Singket carita, boga RASA ngeremetna hayang numpes paham Syi'ah téh kulantaran
kitab-kitab anu katampa nerangkeun Syi'ah tegesna karangan Ulama Sunni, pantes
kitu kajadiannana masing-masing ulama nyieun kitab teh sok ngarupakeun pager,
dirautan ku kalimat loba pabid'ahan cenah Islam ayeuna teh, dipolesan ku Aqidah
Ahlussunnah Wal-Jamaah, dibersihan tina pamusyrikan cenaaah, dipayungan ku
Salafusshaleh, dipangkatan maké gelar "Mujaddid Syaéukhul Islam",(Syékh
Pembaharu Islam).
Saparantosna pun lanceuk menakan kitab "Tsumma Ihtadaitum" carita Ulama Sunni
anu asup Madzhab Ja'fariah (Syi'ah) tuluy dikuatan ku Muhammab Babul 'Ulum
kawin ka Adi simkuring, atuh pun Bapak sakulawarga teh keur neleman Madzhab
Syi'ah wee boh dina Fiqhna nyakitu aturan patokan Aqidahna.

-----//-----PERKAWIS RUJUKAN HADIST------------//-----