Harita mah basa nyieun SIM C di Polres Depok, poe saptu.
Isuk-isuk indit ti imah teh, da bisi ngantri.
Ngahaja make kameja, da di poto keur SIM mah teu meunang
make kaos cnah. tapi kudu make duit..
heu heu

Barang datang ka buruan kantor Yanmas (Pelayanan masyarakat),
jol we aya saurang pulisi nyampeurkeun, bari someah.
beungeutna marahmay,
"Mau bikin SIM mas ?"
"Iya pak.."
"Syarat-syaratnya udah ada ?"
"belon..."
"Ya udah, sama saya aja, engga beda jauh koq mas, biayanya.
biasanya sih 175 ribu, di pas-in aja jadi 200 ribu, udah ga perlu
apa-apa lagi, langsung dipoto aja...", cnah.

Teu loba mikir kuring nyatujuan. Okeh lah.
mikeun KTP we keur dipoto kopi, tuluy ngeusian formulir.
rengse eta tuluy mikeun duitna, 200 rebu.
Puguh 4 lambar 50 rebuan, tapi nepi ka diitung heula deuih ku
pulisi teh. Geus kitu mah nungturkeun eta pulisi. Tuluy dititah
nungguan di hareupeun ruang kasehatan. Teu nepi 5 menit, eta
pulisi geus kaluar deui.
"Mas, tunggu aja di tempat pemotretan ya, nanti dipanggil..."
"Lama engga pak ? soalnya saya mau buru-buru kondangan nih", cekeng
teh. Nanya kitu teh pedah we korsih di tempat tunggu teh geus pinuh.
leuwih ti 50 urangna.
"Owh...kalo gitu, ikut saya deh Mas..", pulisi tuluy ngajak abus ka
tempat pemotretan. Eta pulisi tuluy ngajorowok ka bagian motret,
"Mbak..tolong ini duluan ya, soalnya mau kondangan..buru-buru...!"

Hi hi...sugan teh heureuy, sihoreng teh nyaanan geuning.
Teu lila kuring dipotret, nungguan 10 menit di luar, tuluy ngaran
kuring di panggil. Golosor SIM dibikeun, tuluy ngodok dompet deui,
nambahan 5 rebu keur dompet wadah SIM.

diitung-itung, teu nepi 45 menit nyieun SIM teh.
Balikna kuring ngaliwat deui ka kantor Yanmas,
panggih deui jeung pulisi nu tadi.
"Sudah Mas ?"
"Sudah, makasih ya ", ceuk uing bari seuri koneng.

emh...nepi ka kituna nya .. ?
(na jero hate)

-dul-

--- In urangsunda@yahoogroups.com, "tantan hermansah"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> [...]
> jeung teu kungsi naros langkung jero anu eta. Punten eta harga
resmi. Harga
> di "pasar"? Bandingkeun ngenaan aturan SIM. Basa sim kuring
ngadamel SIM,
> ngajeblag aturan plus no perdana, jrrd ngenaan harga nyieun SIM
ngan 75.000.
> Naha sakitu oge harga SIM di lebet? Kuring apal, yen eta ngan anu
ditempel.
> Di jero mah, pangaos harga SIM 275.000. Eta kasus SIM. Sok sanajan
teu bisa
> disamikeun, tapi kemungkinana kitu teh, bisa jadi. Sabab di
Indonesia,
> mungkin wae.
>
> Baktos,
> Tantan