Ari ceuk kuring :
rek urang peuntas rek urang pribumi sarua wae
loba nu sonagar, aya oge anu sabalikna (naon nya sabalikna
sonagar teh? he..he)

anu utama urang (urang sunda) kudu yakin kana udaganana.
lamun tea mah tatar sunda teh imah urang salengkepna. (
buruan, emper,golodog, leuit jrrd). pek wae tangtukeun
kalawan mardika :

-arek jadi nulalajo.(buruan awut2an teu kaurus)
-arek jadi semah di imah sorangan atawa anu kasemahan?
-arek jadi teuing...? (wah ieu mah kamalinaan he..he..)
-arek jadi nu boga imah (ngala mangpaat,
ngariksa,picontoeun keur tatangga, jrrd.)

urang bakal panen saluyu jeung pepelakan urang, pancegkeun
"udagan" , saterusna "lamun keyeng tangtu pareng"
(cenah...)

cag!
sonirosa
www.bolotot.com

On Wed, 7 Feb 2007 12:00:41 +0700
  "K7/P1" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> hahahaha...
>
> bisaan uey kang Iman mah, hi....hi...

Selamat bagi para pemenang Grand Prize Netkuis NATAL 2006, dan ikuti lomba
kartu elektronik di http://telkom.net/lombakartu/ Berhadiah total puluhan juta
rupiah.

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional