Subhanalloh, baruk geuning aya ramalan kitu nya?
teu acan maca buku eta tah, ngke dilebetkeun kana waiting list pikeun
bacaeun kuring. hatur nuhun kang. (kuring maca2 buku teh can tepi ka
perbandingan agama, nembe buku2 perkawis islam sorangan, utamina fiqh, nembe
diajar)

nanging, nu rada matak hookeun teh ngeunaan injil anu asli, naha injil nu
asli nu diangge referensi teh injil nu dijamin kaaslianana, injil anu
mangrupakeun wahyu ti Alloh, sanes injil sebagai diary pengikut2 yesus, da
tepi ka ayeuna kuring can kungsi nguping kana keberadaanana, oge taurat,
jeung zabur.  Kuring percaya, iman tur yakin kana kitab2 Alloh nu opat, tapi
kuring ngan ukur yakin ka Al Quran nu tetep kajaga kaaslianana, eusina,
jeung tiap hurufna.  Yang lain, tau deehh.. Terus terang kuring mah rada
sieun rek miluan percaya kana kitab2 batur teh, sanajan hal eta ngeunaan
islam sorangan, komo deui tentang ramalan-ramalan mah..

teras, aya nu rada 'ngaganjel' yeuh, naha rosul teh 'salawasna' buta huruf,
atanapi waktos nembe nampi wahyu munggaran wungkul nu 'buta-huruf' teh.
Lamun enya salawasna buta-huruf, asa patojaiah jeung hadits "tolabul 'ilmi"
sareng hal2 detil ngeunaan huruf2 jeung tajwid Al-Quran..

enya kitu?

punten ah, sanes calutak, sami-sami nuju diajar ieu teh.

Wassalam,
iwan