From: surtiwa surtiwa <[EMAIL PROTECTED]>
To: urangsunda@yahoogroups.com
Sent: Thursday, May 24, 2007 2:24:17 PM
Subject: Re: [Urang Sunda] Neruskeun (teu disundakuen): Kalau Ditilang, Minta
aja Slip Biru!

Maca dongeng ieu asa resep asa karunya. Karunyana si
eneng anu gaduh mobil jeung salah keur ngadongeng
kumaha trikna keur ngakalan barudak Pulisi anu bangor
aanapi bangkawarah. .anu ngadagangkeun kasalahan batur.
lamun sacara pragmatismah. .pan kudu ditilang dengdana
asup kana kas nagara..tapi prosesna lila teu parktis
keur nu boga mobilmah..nu boga mobil ayeuna dina
ukuran Endonesa mah jelema beunghar..paling tidak
rolling class. sabalikan eta barudak Pulisi anu jelas
salah maido tilang kana under the table
deal..sabenerna maranehna teh nggeus ngagadekeun harga
diri...ngajual moral...Kunaon kitu ? maklum wae
manehna ngarasa jadi "sosial looser"..teu mangpu
neruskeun sakola..teu mangpu meuli mobil..ari
kahayangna sarua jeung urang sarerea...hayang
senang..tapi sacara formalna
hese...nyakitu. ngadagangkeun tilang. Ari tina palebah
etana mah sayah mah pragmatis wae...lamun salah
ngalanggaran aturan lalu lintas ditewaqk
pulisi...langsung wae sayah mah nayrios ka si Borontok
gigireun...mah. .tos lami teu sidqah...cing saratus...'
pas Pulisina datang..langsung we dipiheulaan "pa..buku
notesna mana ?' manehna teh sigep pisan ngaluarkeun
notes hideung leutik anu nggeus lecek. Selipkeun wae
sidqah teh bari rada dikolebatkeun supados katinggali
nominalna. lansung manehna...ngunggeuk ...bari basa
basi "lain kali hati2 pak". Kuring ningali beungeutna
teh mani atoh pisan....Eta oge hiji
pamandangan. .kabahagiaan keur abdi. Rek dicap tukang
sogok...mangga ikhlas wae..Malah mun tiasa abdi terang
misalna si eta budak Pulisi teh..meuli baju jang
pamajikannana tina duit paido tea...leupas tina bener
atanapi salahna...abdi mah ngaheruk.... .