From: syam ridwan <[EMAIL PROTECTED]>
To: urangsunda@yahoogroups.com
Cc: [EMAIL PROTECTED]
Sent: Tuesday, June 5, 2007 8:15:59 AM
Subject: Re: [Urang Sunda] Re: Urang ngadesign Kaos HBH 2007 Yuk!

Sugan teu kaleuiran, ma'lum nempo lembur teh sok lep buleneng, da eta atuh sok
pakepuk ku tunduh pabaliut jeung heuay. Katambah meus meus long wiken, nya teu
keudeu heuay ge jadi long heuay. Ngilu soteh lain pedah aya beja hadiahna "euis
rancunit" ieu mah itung2 ngareah reah, jaja uheun kapake teh, da wakca loba
pisan heureuy ngan henteu ari cadu ka nu seurius teh. Mangga we toong, ngan
kade kekecapan nu aya didinya ngan ukur sakainget, tur bisa dirobah deui,
mangga we nyanggakeun ka ahlina.

baktos,
sr