Sabenerna mah lain teu hayang nurutkeun hukum islam
atawa anu kacutat dina alquran
Tapi nya da manusa tea,  lolobana mah , hukum anu
nurutkeun agama hade, di putat pitet pikeun ka
pentingan pribadi/golongan.

Tata

--- Akhmad Gunawan <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Nyaeta atuh ongkoh nagara urang teh mayoritas muslim
> tapi arembungan ngalarapkeun hukum-hukum Allah anu
> satuntasna padahal geus jelas disebutkeun dina
> Al-Quran yen anu henteu daek ngahkuman ku
> hukum-hukum anu ti Alloh eta teh jalma kafir, dlolim
> .... tah kumaha lamun dikaitkeun kana eta ayat.
>
>   WAG
>
> waluya56 <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>   To: urangsunda@yahoogroups.com
> From: "waluya56" <[EMAIL PROTECTED]>
> Date: Fri, 06 Jul 2007 03:03:58 -0000
> Subject: [Urang Sunda] Indonesia = Jahiliyah???
>
>         Cenah, lamun engke dina pamilihan Presiden
> [...]

Lelah menerima spam? Surat Yahoo! mempunyai perlindungan terbaik terhadap spam.
http://id.mail.yahoo.com/

Kirim email ke