Dear All.

Anaknya yang bernama DUNGA KRISNA KIRANA tersebut bersekolah di SD
KALIBARU 3 Depok. alamat pasti sekolahnya SD KALIBARU 3 Komplek KOSTRAD
Cilodong Depok - Jawa Barat.

salam

Enaldi

> kalibaru 3

> KIRANA tersebut

> kepala sekolahnya. Anak

> karena tidak ada biaya

> sekolah lagi dengan

> in seharusnya sudah

> drop out dan ketiadaan

> juga sudah lam tidak

> sekolah walaupun tidak

Assalamualaikum Wr Wb

Leureus..Baraya.........urang teh kedah waspada dina informasi nu menta
bantuan.

sekedar info, kaleresan rencang abdi gaduh putra, sakolana di SD
Kalibaru Depok 3.

Teras tos di crosscheck......informasina up to date....terpecaya

Saena..........bilih aya baraya nu linggih cakeut sareng pak
Denis.....tiasa ditingali..

janten moal aya bohong dina ieu info teh

Wassalamualaikum Wr Wb

Denny

keur pangumbaraan, jauh ti Indonesia