Tah, didieu peryogina lobi tingkat tinggi. Presiden
pastina teu terang, yen Angklung teh "diaku" salah
sahiji kabudayaan Nagri Malaysia. Ku kituna peryogi
mintonkeun angklung di level dunia. Diharepkeun
presiden pisan ngadukung atanapi paling heunteu
nungkulan acara pagelaran Angklung di UNESCO.
Saha anu tiasa ngayakinkeun perkara ieu ka Presiden?
Jigana wae "orang-orang" terdekat di "lingkaran kecil"
presiden, ngan sibuk kana pasualan diplomasi politik.
Atanapi memang, para "pencinta" kasenian tradisional
lemah atanapi teu aya "akses" hubungan ka
"orang-orang terdekat" na presiden.

Agustus kamari waktos UI ngayakeun acara 'gelar ilmu'
di Kampus Depok, ngalobi ka istana intensif pisan. Pas
aya lampu hejo "oke saya mau datang dan meresmikan
acara gelar ilmu di UI". Panicia ngatur siasat, acara
naon wae anu sakirana pantes dipintonkeun ka presiden.
sabada, ngaresmikeun acara, presiden jiga "kerbau
dicocok hidung" ditungtun ku panicia kamana wae,
heunteu aya sikep panolakan.

jadi sigana, urang anu masih micinta kana budaya
sareng kasenian tradisional, kedah diajar kumaha
carana ngalobi/ngajalin komunikasi ka pangawasa,
ngaliwatan para elite "lingkaran terdalam" sangkan
tujuan urang hasil.

baktos,

mrachmatrawyani

Got a little couch potato?