sae kang jalak tah paparan teh.. da' leres kitu kayaandi nagri urang
tah khususna kusnet enya wargi kusnet boh urang sunda umum atawa bakus
wungkul
mun sunda hayang boga lalakon di nagri iyeu daek teu daeuk kudu KKN tapi KKN
anu porposional tea
ulah KKN asal KKN
ceuk pangalaman tender-tender kuring elehna ku KKN wungkul
waktu menang oge nya ku KKN tea
mun teu kitu urang moal kaagehan naon2
contoh lalakon tender kuring
1. rsud di jawa tengah - KKN lewat keluarga bupati (menang)
2. rsud di sumut - KKN lewat USU (menang)
3. eleh di dirjen pajak menang urutan no 2 konsursium (balad uring) eta oge
KKN keneh...(eleh)
4. tender pengadaan server di jamsostek oge KKN keneh...kuring (eleh)
jeng rea rea deui loloban eleh.. ti tahun 2003 ukur 2 kuring menang sisa
eleh..

da' teu aya deuking tea kuring jeung balad
ladin lulusan ITB, UI, UGM
jadi hampir teu ka aku di setiap pengadaan departement

jadi kurang lain ngajak mah.. nya ka wargi bakus anu gaduh kasempatan di
pemerintahan
nya sok urang ti sunda ku sunda keur sunda hasilna keur indonesia
ti sunda ku sunda teh SDMna projectna kitu

baktos
nu eleh di tender djp jeng GTZ aceh

AGUS PAKUSARAKAN
08128377662