hayang ngajawab euy.. tp geus nganiatan rek ngeureunan iyeu topik pulitik
nya moal dijawab lah....
nu penting.. anjeun nyaho kuring lain pro HADE
kitu we..kuring pro kanuwawuh nya ka ua sas, kang MGT, teh ika, teh neti,
jeung kaasup salira panginten nu urang kusnet hanyakal teu nyaralon
geuning..
hehehehhe

Kirim email ke