Leres..pan diurang mah..gogonjakan antawis suku..teh..tara nyeri
hate..justru tambih akrab...asal nyandakna dina waktos anu tepat sareng
situasianu tepat....Inventori heurey..etnis aya..dina gogonjakan
etnis..ampir sgala suku didamek heureuy..Jawa, Sunda, Cina, Padang, Batak,
Ambon, Madura, Papua., banjar jrrd ...Sigana anu hese didamel heureuy teh
Dayak, Toraja, Komering, Palembang,..jrrd