From: Panzi [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Wednesday, August 13, 2008 8:02 AM
To: urangsunda@yahoogroups.com
Subject: [Urang Sunda] Hag siahhh... roko rek diharamkeun...!!

Ningal berita na tv tadi isuk...
cenah MUI rek ngaluarkeun fatwa ngeunaan ngaharamkeun roko, bener
kituw...???

sigana nu panghareupna nyatujuan si kang irpan yeuh... hehehe...

kira2na mun MUI geus ngaluarkeun fatwa eta,
diturutan atawa didenge ku masyarakat moal nya..??
ah... urang tempokeun we...!!! kumaha ramena... :D

Panzi
**teu beuki roko...

This e-mail is confidential and may contain legally privileged information. If
you are not the intended recipient, you should not copy, distribute, disclose
or use the information it contains. Please e-mail the sender immediately and
interception and unauthorized amendment; we do not accept liability for any
such changes, or for their consequences. You should be aware, that PT TITAN
Petrokimia Nusantara might monitor your e-mails and their content.