jadi mun kitu mah "semau gue" meureun...
elu elu, gue gue, lu talil gue mati...e.e.e eeehh tibalik!

tararengkiyu

  ----- Original Message -----
  From: Mamad Ahmad
  To: urangsunda@yahoogroups.com
  Sent: Friday, November 21, 2008 10:49 AM
  Subject: Bls: [Urang Sunda] (kuncen #3) ulah chating

  sok, bener ente kuncen, emangna ada aturan lamun nulis surat kudu panjang
tah. ieu media milik salarea, ente teu bisa ngadikte batur saperti kahayang
ente. Lamun ieu media bogaan ente, peraturan ente lah nu bakal dipatuhi ku
rekan milis. jadi ceuk saya mah, keun wae rek nulis sauted atawa sakumaha wae
oge nu penting mah nyambung jeung teu mendeskriminasi seseorang. ngarti teu
ente?

  trims