Koruptor, golput,... eta mah pilihan, siap-siap ditanya di alam barzkh lamun
boga pilihan,
Tanya mana anu leuwih bermanfaat, maenya heunteu ngarasa, tong sok asa pinter
ah.
Cag.

Ieu aya tulisan sederhana tentang wind turbine,
saya kaleresan pernah kuliah, diajar masalah ieu, tapi ayeuna keur belajar
ngadisain kapal laut.

husus tentang wind turbine ieu, susuganan bisa ngamimiti ngagalakeun energi
murah:
modal sekitar 102 usd,
patokan harga di amrik, bisa nyieun listrik 680 watts, lamun nyieun sorangan,
paling meuli kabel jeung magnet, 200 rebu rupiah oge jadi 600 watts,
saya rek ningalikeun foto pas saya nyieun, tp engke bisi jd selebritis :)
hapunten har guyon, eta aya link ieu yeuh.

home made, nyieun sorangan bisa,...
conto tingali link ieu:
http://www.re-energy.ca/pdf/wind-turbine.pdf

jang nyieun alternator lbh gede, tingali ieu:
http://www.otherpower.com/17page1.html

Rangkain lengkap, AC - DC - Batre - Regulaotr:
http://www.mdpub.com/Wind_Turbine/index.html

Lamun di imah pk listrik PLN, sok pareum, pk tambahan ieu, minimal bisa
200watts, bisa jang tipi, radio, lampu jalan,
lapang badminton, pos ronda. Tah kumaha?

Ayo, percaya ka dewek, jieun sorangan, HEMAT ENERGI, HEMAT BIAYA,
LAMUN BISA HEMAT ENERGI, HEMAT BIAYA, PRODUKSI MURAH, NEGARA BISA MAJU, MATAKNA
AMRIK SIEUN LAMUN IRAN JADI EFISIEN.

BUKTIKEUN LAMUN URANG BISA KREATIF TAPI MODAL SAAYANA.

Lamun perlu informasi leuwih, bisa ka saya meurun tumanya, susuganan bisa
jawab,
tapi saya sibuk :)
hapunten lamun aya anu teu kajawab,
maklum damelan didieu seeur.

Tah lamun eropa rencan rek nyieun 30 x 30 x 30, 30 000 wind turbine, tahun 2030
pake 30 jack up gede pisan.
Tingali imah2 di amerika ayeuna, atawa film super boy, di luhur hateup aya
kincir angin.

Bedana, kincir na pk alternator gede,
lamun ieu leutik,
lamun hayang nyieun anu gede, lamun geus nyaho dasar-dasarna, tinggal nyieun
sorangan, modal 5 juta bisa 2 000 W.

Magnet rata bisa berthan minimal 15 tahun, secara umum,
minimal bisa 5 tahun pertama modal 1 juta, 600watts, bisa tanpa pemeliharaan,
lmn nyieun rapi, tarapti.

DISCLAIMER:
LAMUN NYOBA NYIEUN SORANGAN, HATI2, KASETRUM, KAJEPIT, TISOLEDAT, ETC,...
TANGGUNG NYALIRA.

Blade, kolecer tina paralon tiasa, tapi lamun rek rumit sok:
http://energy-environment.vin.bg.ac.yu/proceedings/18%20%20195-200%20str.%20Parezanovic%20.pdf
http://www.lmglasfiber.com/upload/integrated_testing_in_reliable_design_of_large_wind_turbine_blades.pdf
http://www.nrel.gov/wind/pdfs/41606.pdf

a multi megawatt wind turbine: