From: Irpan rispandi [mailto:mr.rispa...@gmail.com]
Sent: Friday, January 23, 2009 2:16 PM
To: urangsunda@yahoogroups.com
Subject: Re: [Urang Sunda] Pulisi Buncir

andai aku ariel piterpen
ku bakal ngetren
karna gue kereen....
tapi kenyataan aku bukan syapa-syapa....

Pak Yuli,
lamun kuring superman, malah leuwih super batan superman.
lah, moal ngari koruptor teh.
ti nu pangluhurna nepi kanu pang handapna, ku kuring bakal dikumpulkeun
di lapangan senayan.
terus kabeh dipancung, disiarkeun ku sakabeh stasiun TV, nasional jeung
internasional.
he..he..he...

akar masalah korupsi jeung etos kerja buruk PNS jeung Pulisi/TNI teh
ceuk kuring mah HARGA DIRI jeung Nafsu.
jalma urang loba anu salah ngartikeun harga diri atawa ajen diri.
jalma urang ngartikeun harga diri teh luhur handapna diukur ku lobana
harta.
nu matak jalma diurang paloba-loba harta, tara dipikir timana jeung
kumaha carana.

hal ieu diperparah ku kahirupan anu dikondisikeun sangkan konsumtif.
Barudak SD geus marake HP. coba rek kumaha.
Indung bapana anu ngan ukur PNS gajih 1,5 jt, kudu nyakolakeun anak
salima-lima. nu hiji kuliah, nu hiji SMA, nu hiji SMP, nu hiji SD, nu
hiji TK. opat diantarana geus marake HP, pulsa unggal bulan sabaraha.
can kaitung biaya seragam, transport jeung jajan, uang bulanan ka
sakola, dsb.

Indungna, ngaran-ngaran istri priyayi, ulah ngerakeun kulawarga.
penampilan kudu pantes, saminggu sakali ka salon, meser acuk di
boutique, ngiring arisan persatuan istri anu. dsb, etc.

Bapana, rasa maneh boga pangkat, udud minimal Dji Sam Soe. saminggu
sakali mancing. dua poe sakali 'tugas luar' (padahal ngapelan nyi Asih,
randa ngora).

timana meunang duit jang ngabiayaan "Harga Diri" jeung nafsu eta?