Asana dipasar rebo oge aya....sumpeh!!

-----Original Message-----
From: mh [mailto:khs...@gmail.com]
Sent: Tuesday, February 03, 2009 9:44 AM
To: urangsunda@yahoogroups.com
Subject: Re: [Urang Sunda] Re: Quraisihab menurut Ilmu Tafsir

On Tue, Feb 3, 2009 at 8:14 AM, H Surtiwa <surt...@gmail.com
<mailto:surtiwa%40gmail.com> > wrote:
> Mun hoyong ningali isteri2 Arab beunghar buka jilbab sareng ngojay
naganggo
> bikini..kedah nyaba tebih ka Amrik di nagara bagian Florida...aya kota
> pantey alit namina Tuscaloosa....tah..tempat turni jelema beunghar
> Arab....kapungkur taun 1980 an..duka ayeuna mah...

Teu kedah tebih-tebih Bah Iwa, nyaba we ka pulo Langkawi, Malaya. Aya
curug di luhur gunung, uing kawenehan nempo urang Arab ngadon marandi
ngeueum. Hehehe.

salam,
mh

This e-mail is confidential and may contain legally privileged information. If
you are not the intended recipient, you should not copy, distribute, disclose
or use the information it contains. Please e-mail the sender immediately and
interception and unauthorized amendment; we do not accept liability for any
such changes, or for their consequences. You should be aware, that PT TITAN
Petrokimia Nusantara might monitor your e-mails and their content.

Kirim email ke