From: "Reka "Bohay"" <rekabo...@gmail.com>
To: urangsunda@yahoogroups.com
Sent: Thursday, 23 July, 2009 12:04:28 PM
Subject: Re: [Urang Sunda] Naroskeun HBH 2009

Moal aya... sok weh, pastina postinga ieu mah saeutikan nu mairanna.
Kecuali dina HBH eta aya acara ngabahas perkawis Nyandung, Ngudud, jeung Islam
Liberal.
heuheuheu...

-Bohay-

2009/7/23 Dena <denysuwarja2k@ yahoo.com>

>Punten manawi aya nu terang, dupi HBH 2009 bade diayakeunana dimana? Sim
>kuring usul....punten da ukur tiasa usul. Kumaha upami HBH teh di Pangandaran
>atuh? Ngarah rame sareng nyaketkeun silaturahmi, angkatna saena sasarengan
>kana beus. Wios biayana mah papatungan we, boh kango ongkos, tiket sareng
>tuang leueutna mah.
>Hatur Nuhun...punten tos cologog kumawantun ka para sepuh.

Messages in this topic (2) Reply (via web post) | Start a new topic
Messages | Files | Photos | Calendar
Komunitas Urang Sunda --> http://www.Urang-Sunda.or.id

MARKETPLACE
Mom Power: Discover the community of moms doing more for their families, for
the world and for each other

Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch format to
Traditional
Recent Activity
        *  5
New MembersVisit Your Group