Tos emut kang, teu kedah diemutan. hehehehe... Jaba da abdi mah ngobrolkeun
APBD 2008.
Emang enya kang, tapina daek teu daek ayeuna biaya infrastruktur 3 taun
kapayun mah kasedot kana Stadion.
Ceuk abdi oge dina APBD taun ieu nyedot 200 Milyar, can taun kamari, acan
oge taun hareup.
Keur saha eta? secara tidak langsung nya keur PERSIB.
Kecuali PBB bisa ngabangun stadion sorangan mah, tah pasti euweuh sangkut
pautna 100% tah APBD jeung Persib teh.

Realitasna, Stadion dibangun keur ngamanja Persib.

-Bohay-

Pada 26 Juli 2009 08:01, MSZ <hans_z...@yahoo.com> menulis:

> Punten Kang Bohay ngan ukur ngemutan hungkul taun ayeunamah PERSIB teh
> saleresnamah parantos di bubarkeun teu aya sangkut pautna sareng APBD, nu
> ayamah PBB (PT PERSIB BERMARTABAT). Sagala biaya PESRIB sanes ti dana
> pemerintah deui, janten PERSIB ulah di salahkeun upami ka payunna
> pembangunan infrastruktur di Bandung telat.
> Kanggo nambihan informasi aya berita ti PR online ping 23 Juli 2009.
>
>  Persib Siapkan Modal Rp 10 Miliar
> Kamis, 23 Juli 2009 , 00:53:00
>
> BANDUNG, (PRLM).- Persib Bandung telah menyediakan modal awal sebesar Rp 10
> [...]

Kirim email ke