bener kang surtiwa kitu... da kumaha deui atuh..
sok we mun berlabel islam mah maling hayam oge di gegedekeun
mun labal no islam mah maling duit nagara tirliuan oge lepas we ka luar
negeri
aneh aneh....
lain ngadukung ka teroris, geus puguh teroris mah salah kabeh oge
boh anu ngabom, boh anu nyingsieunan pan kasup teror oge nyingsieun batur

ngarana hirup pasti bakal silih berganti
bener wae lain malaikat
salah wae lain setan

lamun ninggali jeung maca sajarah VOC jaman balanda rek asup ka urang
teu bede jeung newmount jueng freeport ayeuna..

sok we ilikan 10-20 tahun kahareup kusabab teu ngara dijamin kaamanan ku
pemerintah RI (polisi jeung tentara) manehna bakal mawa tentara di
lemburna..
nya ciga jaman baheula atuh...

ceuk fikiran kuring
VOC jaman belanda
Newmount dan freeport jaman ayeuna

wasapadalah waspadalah
teroris ada dimana, bukan hanya m.top tapi oge obama jeung sekutu
eta oge sok neror

2009/8/10 Surtiwa <surt...@gmail.com>

> Aya mitos anu salah didieu anu dianut sabagean gede masyarakat..." bageur
> .rajin ibadah ..teu mungkin....maehan jelema sangeunahna....." Ari dina
> masalah anu disebat teror teh...panyataan bageur kulantaran rajin ibadah teh
> teu aya patalina...ayeuna mah dina anu keur disanghareupan ku dunya
> ..Filipina..Indonesia..Pakistan..Russia justru Masalah ibadah anu nyambung
> kana agama anu dianut janten teu relepan..Di Irlandia ngebom di tempat
> dimimitian ngadoa di Gereja Katolik...Dina program perjoanagn JI (anu
> ngarasa keur perang jeung kafirun).... jelas pisan ibadahna..anu beda
> [...]

AGUS PAKUSARAKAN
+62 812 837 7662
www.garutleather.com
www.independen.wordpress.com