punten a, bade ngiringan ahh,,,,,,,,ti taun 80an keneh tos aya infona yen
wilayah Sumedang teh sebagian bakal dieleb termasuk daerah abdi baheula
Darmaraja............duhh meureun darmaraja teh tinggal katineung.............

________________________________
Dari: Solihin <solihi...@gmail.com>
Kepada: urangsunda@yahoogroups.com
Terkirim: Sen, 18 Januari, 2010 17:36:13
Judul: Re: [Urang Sunda] horeee... akhirna jakarta sumedang liwat jalan tol

ah kampung uing na ge geus rek di keu eum... rarasaan mah sigana moal aya mudik
deui ka sumedang :)

2010/1/16 mang Ohle <guther...@gmail. com>

>  >

>hadeeeeee... . ^_^

>--
>mang Ohle ngacapruk...
>http://gutherzig. net

      Selalu bisa chat di profil jaringan, blog, atau situs web pribadi! Yahoo!
memungkinkan Anda selalu bisa chat melalui Pingbox. Coba!
http://id.messenger.yahoo.com/pingbox/

Kirim email ke