Satuju ka Wa Engkus kuring mah. Da memang bener ceuk kuring mah, DPRD teh
jigana kudu di bubarkeun. Ngalolobaan gajihaneun.
Ngeunaan tulisan Detik.news, kuringmah rada teu satuju lamun PSK di pajeg.
Eta bisa jadi mamala pikeun pamarentah. Pan ari pajeg mah objekna kudu ber
badan hukum atawa per orangan anu boga NPWP. Bari jeung kudu sah
penghasilanana. Maenya hasil tina ngajual "daging atah" eta disebut sah?
mararodel

Pada tanggal 16/02/10, engkus ruswana <engkusrusw...@yahoo.com> menulis:

>   Edan memang!!! nu aya dina pikiran anggota DPRD teh, ngan ukur kumaha
> ningkatkeun PAD sok sanajan ahirna meres kesang rakyat....TEU PADULI.....
> geus ngumpul duitna dipake poya-poya nambahan saku maranehna...alesan
> penunjang kinerja Dewan lah....dana aspirasi masyarakatlah,  jsb ..... Jadi
> hadena mah bubarkeun bae lah di tingkat kabupaten/kota mah teu perlu aya
> DPRD....coba salila ieu di kabupaten mana bae....naon mangpaatna aya
> DPRD?....teu aya, Cenah keur pangawasan?... nu sidik mah pada kolaborasi
> bae...keur ngeruk duit rahayat......  pangawasan? loba pisan nu bisa
> [...]

Kirim email ke