tah kalimat anu ngalobakeun banyak eta teh Teh Eli. Geus Akng make Ujang
deuih...
make ngaran Jangdede teh pedah we loba tatangga baheula anu sok nyalukan si
kuring Ujang, da meureun geus ilahar ari di kampungmah mun ka budak lalaki
teh nyebutna Ujang, Asep, Encep jst.
ujang we Teh Eli, ulah make Kang. Da karasana teu merenah. Heheheeh
\

2010/3/30, eli_jami...@yahoo.com <eli_jami...@yahoo.com>:

> Sumuhun kang ujang heuheu (tawa ala urangsunda,hanya ada di milis ini) saya
> tlah nyatakan bahwa saya salah karna tlah sangat lamaaaa sya dapat kata yang
> Anda sawalakan,dapat saja kan saya tak paham (hahaha,calawak a ala wayang
> buta baheula kreasina Asep Sunandar Sunarya,euh keur meujeuh esempe)
>
> Terkirim dari telepon Nokia saya

Kirim email ke