gagahna rongkahna bagenda ali, jigana wae jadi asal muasal di urang aya
sababaraha rupa herba bahan obat kuat dingaranan pakait jeung kulawarga ali:
tangkal tongkat ali, jeung kacip fatimah. Ieu tutuwuhan dipercaya mibanda
efek obat kuat, kulantaran kitu loba produk jamu nu asalna tina ieu
tutuwuhan.

2010/6/1 oman abdurahman <omana...@gmail.com>

> Ari nyanghareupan Israel teh sok inget kumaha nalika Syaidina Ali kw
> mayunan urang Yahudi dina perang Khaibar, tangtu wae dumasar parentah sareng
> restu Rosululloh saw, guru, sahabat, panutan sareng mitohana Ali kw
> kuanjeung. Perang khaibar kajadian sanggeus bangsa Yahudi di Madinah jeung
> sabudeureunana sulaya kana piagam madinah - hiji perjanjian civil society
> anu ditaratas ku kangjeng Nabi saw, jauh samemeh Napoleon atawa Magna
> Charta.
>
> Harita, kawentar pisan kumaha gagahna Ali dina mayunan musuh Islam.
> [...]

Kirim email ke