Dina koran sejen kabejakeun hal anu sarupa - masyarakat pindah deui kana
suluh pikeun seuneu (energi) keur kaperluan sapopoe - di Tasikmalaya jeung
wewengkon sejenna. Tindakan sarupa kitu aya hadena keur sababaraha kondisi
sarupa kieu:
- Dina prak-prakanana tacan aya jaminan ti Pamarentah jeun sakabeh pihak anu
pakait dina urusan ngayakeun gas dina tabung yen eta tabung jeung gas-na
henteu ngabahayakeun, kaasup tabung teh nya jeug selangna katut ka beuheung
selangna;
- Masyarakat anu masih awam dina prak-prakanana ngagunakeun tabung gas;
- Di sabudeureun masyarakat loba keneh suluh, hartina, kebon jeung
leuweungna kapiara keneh;

Balik ka suluh bisa jadi mukakeun proyek anyar: gerakan ngahejokeun deui
kebon, taneuh gundul jeung "leuweung" anu katalangsara. Ku cara ieu gerakan
ngahejokeun, suluh jadi sumber daya energi anu sustainable alias
berkelanjutan atawa langgeng. Dampak positif sejenna: cai bisa kapiara deui.
Suluh samakta salawasna, oge cai curcor.

Balik deui ka baheula? jeun teuing heula anan, salila kamoderenan teu
ngajamin kasalametan hirup mah.

manar

2010/7/14 mh <khs...@gmail.com>

> Masyarakat Kembali Pakai Kayu Bakar
> Rabu, 14/07/2010 - 02:24
>   [image: NURHANDOKO/"PRLM"]
> NURHANDOKO/"PRLM"
> Nasiwan (64) warga Desa Mekarjaya, Kecamatan Baregbeg, Kabupaten Ciamis
> sejak beberapa minggu terakhir mulai kembali mempergunakan kayu bakar untuk
> memasak nasi. Hal itu dilakukan karena ia khawatir kompor gas saat l
> konversi minyak tanah yang diterimanya meledak. Terlebih dengan maraknya
> maraknya pemberitaan mengenai banyaknya kompor gas yang meledak. foto
> diambil Selasa (13/7).*

> [...]

Kirim email ke