سلا م عزيزان داريم به نوروز نزديك ميشيم. امسال واسه من خيلي قشنگه هم قشنگ هم
پرهيجان... مثل اون چيزي كه هميشه آرزوشو داشتم. حس ميكنم خداي مهربون چيزاي بد
رو ازم گرفت و جاش آرزوهامو بهم داد. خيلي خوشحالم
ميخوام پيشاپيش سال نو رو به همتون تبريك بگم و بهتون يه پيشنهاد بدم. دوستاي
گلم امسال مي خواهيد ازكجا خريداتونو انجام بديد؟ من يه فروشگاه توپ به شما
معرفي ميكنم كه چندين شعبه داره و يكي ازشعبه هاش تو همين اصفهان خودمونه... كه
آدرسشو ميدم بهتون: خيابان امام خميني تقاطع سوم فروشگاه گزسكه. و همچنين اين
فروشگاه چندين سايت هم داره كه بهتون سفارش ميكنم اگه نميتونيد به فروشگاه
برويد به اين سايتها حتما سر بزنيد
 www.SEKKEHGAZ.COM <http://www.sekkehgaz.com/>
http://www.nougaz.com/2111/?IDLA=2&IDDR=2&IDSE=11&IDSS=1
www.SEKKEH.IR <http://www.sekkeh.ir/>
www.NOUGAZ.COM <http://www.nougaz.com/>
  www.ATIQ.IR <http://www.atiq.ir/>



------------------------------


-- 
WWW.SEKKEHGAZ.COM


[Non-text portions of this message have been removed]

Kirim email ke