On 08/27/2015 01:09 PM, Mark Schonewille wrote:
I thought it was the other way around: visually challenged for partially
sighted and visually impaired for blind. As a non-native speaker of English, it
doesn't mattering to me. I just copy what I read or hear without any emotions
attached to the words themselves.

Ik ben niet emotioneel betrokken bij het Engels.

Ah willnae fash mysel anent vocable intil Sudron, but it maks me fair forfechit quhan fowk spak wi sic unco glaikit vocables that
one cannae tak tent at quhat they are speiran eftir.

An Ah weel ken quhat a blinn mon is, an Ah weel ken quhat a poncy professur mun be, forbye.

Yours aye,

Richmond.

--
Kind regards,

Mark Schonewille
Economy-x-Talk
Http://economy-x-talk.com

Share the clipboard of your computer over a local network with Clipboard Link
http://clipboardlink.economy-x-talk.com

Op 27 aug. 2015 om 11:26 heeft Richmond <richmondmathew...@gmail.com> het
volgende geschreven: