On 30.9.2009 16:22, Milan Vician:
na jednom serveri mi zacal blbnut swap.
V logu sa mi zacala objavovat takato hlaska, napriek tomu, ze swap
urcite nie je plny.
kernel: swap_pager_getswapspace: failed

Podozrenie mam teda na chybu filesystemu, ale zial neviem ako mam swap
preverit,
nakolko fsck swap nekontroluje.

Ja si porad jeste myslim (mohu se al emylit), ze (na rozdil od svazku s filesystemem) swap nema zadnou "predbeznou" strukturu. Obsah swapu neni perzistentni - odmountovany swap proste neobsahuje zadna data u kterych by vubec pripadalo v uvahu jejich budouci vyuziti (vyjimkou je ulozeni core dumpu kernelu pri havarii - a to je spis zneuziti nez vyuziti swapu). Vsechno, co ve swapu ma byt (coz je prakticky "nic" se vytvari az v okamziku jeho pripojeni.

Pric se vlastne domnivas, ze swap neni urcite plny ?

                                                Dan