Ahoj kolegové,

administruju řadu strojů s FBSD 9.x. Byl jsem zvyklý aktualizovat sw z portů tak, že jsem si na buildovacím stroji za pomoci portmasteru vyrobil vlastní balíčky. Příslušný filesystém s nimi jsem si pak na ostatní stroje přes nfs připojil v read-only režimu a instaloval balíčky rovněž použitím portmasteru.

Přechod na pkgng jsem odkládal, co nejdéle to šlo. Pak přišla dovolená, příprava na spuštění nového semestru, no a dostali jsme se do současnosti.

Překlopení buildovacího stroje na pkgng bylo v zásadě bez problému. Narazil jsem ale s instalací mnou vyrobených balíčků na jednotlivé servery. Portmaster v kombinaci s pkgng to nepodporuje. A povykující portaudit mne nutí situaci nějak rozumně rychle řešit.

Potřebuji zůstat u vlastní kompilace balíčků na jediném stroji. Jako nadějná cesta se mi po zběžném průzkumu jeví výroba vlastního pkgng repozitáře s mými balíčky. Než se pustím do realizace, tak se chci optat: Řešili jste podobnou situaci? Také vlastní repozitář? Poudriere? (nemám dosud nastudováno)

Díky za vaše náměty a dosavadní zkušenosti s pkgng.

Martin Bílý