Hoi Jan

In de verkenner van WindowsXP zijn de
> documenten niet door Windows te zien of te openen.Als ik LibreOffice start en
> daarna het document open dan lukt het
> wel.Via de verkenner rechtsklikken op de picto werkt ook niet, zelfs
> niet als ik naar de juiste picto van bijvoorbeeld swriter.exe ga.

Ik heb ook een laptop met XP. Daarop kan ik gewoon de documenten van LibO zien
met verkenner. Je kan wel op de picto klikken schrijf je. Zie je de documenten
dan dus wel?

> Windows voegt deze namelijk niet toe / herkent hem niet.Hoe kan ik dit
> oplossen of hebben jullie daar een oplossing voor?Graag reaktie.

Lijkt mij meer iets met de instellingen van je mappen te maken te hebben.
Misschien moet je de optie 'extenties voor bekenden bestandstypen verbergen'
uit zetten

Groeten, Kees

--Met vriendelijke groet,