Heren,
Ik werk met LibreOffice 3.4.4 onder Win-7
Ik ben bezig in Fontwork en probeer eerst met 1 regel tekst. Dat gaat goed, de
tekst staat rondom de boog.
Maar nu met 2 regels tekst is dat minder. De tweede regel komt helemaal rechts
te staan
De eerste regel staat netjes rondom de boog
Met 3 regels tekst is het weer anders.
De eerste en de derde regel staan zoals het hoort rondom de boog; de tweede
regel staat ergens rechts in elkaar.

Als ik dit wil wijzigen crashed LibreOffice en is het werk weg
Het lijkt mij, dat dit niet geheel de bedoeling is.

Met vriendelijke groeten,
Paul van Tooren