Joren,

Wij gebruiken LibreOffice o.a. ook voor zakelijke documenten, dus wij
blijven even op de laatste versie van de 3.4 reeks.

Groet,
Rene.

Op 30 januari 2012 10:32 schreef Joren <joren.libreoff...@telenet.be> het
volgende:

> Rene,
>
> Toch even extra melden dat versie 3.5 momenteel een Release Kandidaat is,
> wat een niveau is tussen bèta en officiële uitgave. Ook is dit een
> zogeheten 'punt nul' versie (3.5.0) waar er (veel) nieuwe functies zijn
> toegevoegd. Niet aan te raden in zakelijke omgeving of voor gebruik waar
> grote betrouwbaarheid vereist is. De kans dat een .0 versie crasht/fouten
> is groter dan de opvolgende versies 3.5  .1/.2/.3/... waar ontdekte bugs
> worden aangepakt. Voor 'thuisgebruik' (ééns een documentje opmaken en niet
> [...]

*Met vriendelijke groet,
René Schouten (Webdesigner).

Webdesign/Webhosting Low - Budgetprijzen.

100,000 Hits Naar Uw Site! Klik Hier:
http://www.fwdigitaalict.nl.nl/?42215

Heeft u een vraag? i...@fwdigitaalict.nl*