Subject: [nl-users] Re: Merkwaardige postcode
From: Johan Vromans <jvrom...@squirrel.nl>
To: users@nl.libreoffice.org
CC:

&lt;rr490...@scarlet.be&gt; writes:<br><br>&gt; Ik werk hier in Vlaanderen, dus
ook in het Nederlands.<br><br>De locale omvat zowel de taaleigenschappen als de
regionale<br>aigenschappen. Mijn locale is nl_NL, de jouwe is
ik 1234 AM toets in een cel is dit GEEN postcode, want wij hebben<br>&gt; geen
dergelijke postcodes. Hieruit volgt dat LibreOffice dus aparte<br>&gt;
Nederlandstalige versies voor Nederland en voor de rest van de wereld<br>&gt;
zou moeten maken, [...] Ik zie dit toch niet snel gebeuren.<br><br>Dat komt
omdat je omgekeerd redeneert. De wens is niet dat 1234 AM als<br>Nederlandse
postcode wordt herkend, de wens is dat in een Nederlandse<br>locale 1234 AM
***NIET*** als tijd wordt herkend.<br><br>Om precies te zijn, 1234 AM mag enkel
als tijdsaanduiding worden herkend<br>in die locales die dat ook gebruiken.
wordt iedereen overal ter wereld opgezadeld met een typisch engelse<br>manier
http://listarchives.libreoffice.org/nl/users/<br>All messages sent to this list