On donderdag 8 maart 2012 14:16:22 Ivo ten Hagen wrote:
> Cor,
> Als ik een pdf-export maak en die afdruk gaat het wel goed.
> Onbegrijpelijk
> Ivo

Een van de instelling van mijn afdruksysteem geeft mij de mogelijkheid om dat
wat moet worden afgedrukt, maar niet op het papier past of binnen de
afdrukmarges, zo te verkleinen dat het wel in zijn geheel wordt afgedrukt. Als
dan ook de afdrukverhouding mag wijzigen, worden cirkels ovalen en dat zou de
vervorming kunnen verklaren.

--
vr.gr.

Freek de Kruijf