Geachte heer Cor Nouws,Beter laat dan nooit. Het probleem is opgelost.Ik had
bij een tweede installatie alle restanten van LibreOffice
        gewist dus ook het gebruikersprofiel. Verschil met nu is dat ik
        toen LibreOffice opnieuw genstalleerd had.Hartelijk dank,Op 14-3-2012
14:33, Cor Nouws schreef:Beste
      heer Schyns, Paul,Volgens mij is deze vraag even blijven liggen. En ik
heb ook een
      achterstandje...Paul Schyns wrote (05-03-12 22:44)Na update naar
LibreOffice 3.5werkt de Nederlandstalige spellingscontrole niet meer.
        Kan bijExtra\Opties\Taal\linqustiek geen NL-lijst vinden.Voor als u er
nog niet uit mocht zijn: ik vermoed dat het te maken
      heeft met een fout in het gebruikersprofiel. Daar is ergens iets
      mis gegaan met de upgrade van 3.5.Via deze
linkhttp://nl.libreoffice.org/ondersteuning/faq/kunt u
      lezen hoe dat aangepakt kan worden.Helpt dat niet, dan graag even laten
weten.Ook op de website
        (http://extensions.libreoffice.org/extension-center) kan ik geen
Nederlandse
        woordenlijstvinden.Die is dan waarschijnlijk nog niet toegevoegd aan
die website.Normaal wordt de woordenlijst gewoon met in de installatie
      meegeplaats. Dus ik zou dat nu ook weer verwachten...Nogmaals sorry voor
de late reactie,