Kees Kriek wrote (26-07-12 08:57)

Bovenstaande klopt helemaal. Ik heb eens een discussie gestart of het niet
beter zou zijn om standaard bij plakken speciaal geen opties aangvinkt te
hebben, zodat je zelf kunt kiezen wat je aan wilt zetten. Omdat een groot
aantal mensen het met mij eens waren heb ik het voorstel op
Libreoffice-ux-advise gezet. Er is daar echter geen enkele reactie op
gekomen.

Bij gelegenheid zal ik eens kijken of ik daar een zetje (in de goede richting) tegen kan geven ;-)

--
 - Cor
 - http://nl.libreoffice.org