Beste Andre,

> Weet iemand op welke wijze files (*.odt) die in de 'vuilbak' zitten en
> aangemaakt werden met L.O. uit de recycle bin verwijderd kunnen worden?
> Dit is (hier) onmogelijk omdat ze op een of andere wijze vastgehouden
> worden door L.O., zelfs al werd L.O. niet opgestart.
> Verwijderen van L.O. is een radicaal middel, maar toch (o.s. XP)?

Ik heb op een XP-machine gelijk een odt-bestand aangemaakt met LO, LO open
laten staan, met verkenner odt-bestand verwijderd en in prullenbak odt-bestand
definitief verwijderd. Geen probleem.
Wel blijft in LO het odt-bestand staan in laatst gebruikte documenten, die
lijst wordt niet automatisch bijgehouden in geval van verplaatsen/verwijderen
van bestanden op die lijst.
Misschien begrijp ik je vraag niet, misschien speelt er iets dat niet met LO te
maken heeft (bijv. rechten op je pc).

Winfried