Beste mensen,

Ik ben bezig een groter document te schrijven waarin een nieuw hoofdstuk op de
rechter pagina begint. Het document wordt opgemaakt op A5 en moet als boek
gelezen worden.

Op de linker pagina staat een uitspraak die in het hoofdstuk terug komt dan wel
een uitwerking krijgt.

Op de boven kant van de pagina staat het bladzijdenummer met daaronder over de
hele pagina een streep. Deze opmaak zit in de koptekst.

Nu wil ik, om de aandacht naar de uitspraak te trekken, de linker pagina zo
rustig mogelijk maken door daar geen pagina nummer en ook geen streep te
plaatsen.

Ik weet alleen niet hoe ik die streep alleen op die pagina weg kan halen.

Wie weet het wel. Het moet kunnen in LO omdat ik deze opmaak in een ander
document gezien heb.

Met vriendelijke groet,

Jan de Bruin