Beste Jan,

Jan de Bruin schreef op 1/10/13 20:32:
> [...]
> notulen.doc) dat je kunt aanklikken waarop dat document zich opent.
>
> Op deze manier kun je meerdere documenten in bijvoorbeeld 1 A4tje zetten
> zoals bijvoorbeeld een uitnodiging voor een vergadering.
>
> De routing is als volgt: je staat in een Word doc. -> invoegen -> object ->
> bestand gebruiken -> bladeren -> document zoeken -> aanklikken -> invoegen ->
> aanvinken: als pictogram invoegen -> OK
>
> En ziedaar het document wat je in wilt voegen staat in het basis Word doc.
> wat je naar bijvoorbeeld collega's wilt versturen.
>
> Ik heb een voorbeeldje gemaakt van wat ik bedoel:
Bijlagen worden uit de mailinglijst gefilterd. Een mogelijkheid is om
het testdocument te uploaden op het internet en een linkje ter
beschikking te stellen.

> Ik heb al veel gezocht op de LO helplijnen maar kan dit niet vinden.
>
> Kent iemand een oplossing?
>

> Met vriendelijke groet,
>
> Jan de Bruin
Tot zover ik uit je omschrijving kan afleiden kan je misschien in de
richting van Invoegen > Hyperlink en daar tabje 'Document' zoeken. Zelf
heb ik er nog geen ervaring mee.

Vriendelijke groet,
Joren